Politică de rambursări și returnări

1) Dreptul de retunare
Produsele achizitionate de pe sit-ul  https://telecomanda9.ro pot fi returnate in termen de 14 zile de la primire coletului(Ordonanta de urgenta nr. 34/2014). Cheltuilelile de retunare ( transportul ) vor fi suportate integral de catre client.

ATENTIE: Produsele trebuie sa fie in ambalajul original nedeteriorat si in aceeasi stare cum au fost receptionate. Returul produselor se face cu ramburs zero urmand ca dupa constarea faptului ca acestea nu sunt deteriorate din culpa cumparatorului contravaloarea produsului  sa fie platita prin transfer bancar clientului in termenul stabilit de lege. Nu se restituie contravaloarea transportului.

2.1) Pentru a începe procesul de returnare:

  1. Dacă informațiile de returnare au fost incluse în pachetul dvs., vă rugăm să urmați aceste instrucțiuni pentru a returna pachetul direct comerciantului cu amănuntul. Nu este necesar să ne anunțați dorința dvs. de a returna o comandă dacă aveți detaliile de care aveți nevoie.
  2. Dacă nu, completati formularul de retur https://telecomanda9.ro/formularul-de-retur/) și răspundeți la câteva întrebări interactive rapide pentru a primi un formular de returnare cu instrucțiuni specifice.

Notă importantă: Toate comenzile trebuie returnate direct către comercianții cu amănuntul.

Vă rugăm să rețineți că următoarele mărfuri nu pot fi returnate:

  • Bunuri care sunt clar personalizate sau realizate conform specificațiilor dumneavoastră.
  • Mărfuri care se pot deteriora rapid, de exemplu fructe proaspete, flori proaspete.
  • Mărfuri cu protecție a sănătății sau aspecte de igienă, dacă sunt deschise, de ex. machiaj, lenjerie intimă, bijuterii găurite.
  • Înregistrări audio sau video sau software de calculator, dacă sunt deschise.
  • Ziare, periodice și reviste.

2.2) Informatii suplimentare:

  • Bunurile returnate trebuie să fie în stare de vânzare.
  • Bunurile returnate trebuie să nu fie purtate / neutilizate cu etichete și ambalaje originale.
  • Mărfurile trebuie ambalate astfel încât ambele articole și ambalajul mărcii (dacă este cazul) să nu fie deteriorate în timpul transportului. https://telecomanda9.ro nu își asumă responsabilitatea pentru articolele deteriorate în timpul transportului.
  • Sunteți responsabil pentru costurile poștale de returnare, cu excepția cazului în care un articol a ajuns defect sau deteriorat.
  • Dacă returnați toate produsele de la un anumit comerciant cu amănuntul, vă vom rambursa costurile de expediere inițiale. Rețineți, dacă ați trecut la livrare expresă, vom rambursa numai costul livrării standard.
  • În cazul în care ați cumpărat de la mai mulți comercianți cu amănuntul, vă rugăm să trimiteți mărfuri fiecărui comerciant cu amănuntul separat.
  • Vă recomandăm cu tărie să utilizați un serviciu de poștă urmărit (cu asigurare, dacă este cazul pentru valoarea mărfurilor), păstrând dovada de poștă https://telecomanda9.ronu își asumă responsabilitatea pentru articolele pierdute în tranzit.
  • Dacă un articol returnat este expediat la nivel internațional, vă rugăm să marcați ca „MARFĂ RETURNATĂ” pentru a evita ca comerciantul cu amănuntul să suporte taxe vamale la primirea returului.

În cazul în care este returnată o comandă care nu îndeplinește aceste condiții, returnarea dvs. poate fi refuzată și returnată către dvs. sau se poate oferi o rambursare redusă.

2.3) Bunuri deteriorate sau defecte

Dacă comanda dvs. a ajuns deteriorată sau aveți probleme cu un produs pe care l-ați cumpărat, vă rugăm să adresați o cerere la comerciant cu amănuntul cât mai curând posibil

  1. Vizitând Centrul nostru de ajutor (făcând click Aici) și răspunzând la câteva întrebări interactive rapide.

Vă rugăm să rețineți: majoritatea comercianților cu amănuntul vor solicita o imagine sau un videoclip care să arate deteriorarea, defecțiunea sau elementul incorect primit pentru a putea oferi o soluție. Cele mai frecvente soluții pentru rezolvarea problemelor legate de bunuri deteriorate sau defecte sunt:

  • Este posibil ca comerciantul cu amănuntul să poată oferi un înlocuitor.
  • Retailerul poate oferi o reducere pentru a păstra mărfurile cu daune minore.

Dacă un comerciant cu amănuntul nu poate înlocui articolul și nu doriți să acceptați o reducere, puteți anula comanda și returna bunurile pentru o rambursare completă. Unii comercianți cu amănuntul se pot oferi să colecteze bunurile. Unii comercianți cu amănuntul vă vor oferi o etichetă de returnare gratuită în acest scop. Cu toate acestea, dacă un comerciant cu amănuntul nu poate colecta articolul sau nu oferă o etichetă de returnare gratuită, acesta vă va rambursa